WSTĘP:
Statystyki postaci mają za zadanie ułatwić pracę Mistrzom Gry czyli jest to nieodłączny system mechaniki gry. Ma to na celu uniknięcie potencjalnych błędów MG. W walkach od teraz jakość pisanych postów jest również w miarę ważna, co dana wartość statystyczna, choć znaczenie tej 2 jest oczywiście większe. Nie oznacza to, że twoja postać nie może wygrać walki. Ktoś kto jest silny nie może być równie zwinny, a z kolei ktoś kto jest zwinny nie może być tak samo silny.
STATYSTYKA STARTOWA:
Ludzie, Zebrakowie, Zeltranowie, Chissowie,
Życie: 100 / 100 pkt (%)
Kondycja: 100 / 100 pkt (%)
Na początku gry każdy otrzymuje pewną ilość punktów do rozdysponowania w statystykach swojej postaci. Punkty są przyznawane według wieku, w którym znajduje się nasza postać:
- Młodzi 20 pkt. (15 lat do 20 lat)
- Dorośli 25 pkt. (21 lat do 49 lat)
- Starsi 30 pkt (od 50 lat do X lat)
WYJAŚNIENIE STATYSTYKI:
Życie (HP) - Życie postaci.
Siła - Determinuje siłę fizyczną postaci, jak i siłę uderzeń z miecza świetlnego czy swojego ciała.
Kondycja - Określa, jak bardzo postać jest wytrzymała na ból, jak dużo wysiłku potrafi znieść i jak dużo energii może przeznaczyć na korzystanie z umiejętności związanych z mocą.
Zręczność - To właśnie zręczność odzwierciedla, jak dana postać jest zwinna, jak szybko potrafi uniknąć ciosy czy lecące obiekty/pociski. Zręczność również określa, jak dobrze postać postrzega swoje otoczenie, jak szybko potrafi przewidzieć ruch przeciwnika i kontratakować jego ataki, jak i determinuje stopień koordynacji ciała.
Mądrość - Mądrość jest wyznacznikiem tego, jak silne postać posiada połączenie z Mocą, jak wiele wie o Mocy, jak i mądrość jest wyznacznikiem tego, jak dobrze potrafi postać korzystać ze swojej wiedzy i cech charakteru na swoją korzyść.
ZDOBYWANIE DOŚWIADCZENIA:
PUNTY ŻYCIA - REGENERACJA: